Pages

bareMinerals: The Star Treatment Eyeshadow Palette

I saw this bareMinerals eyeshadow palette in a Clio Makeup video and it really caught my attention.
The colors are amazing, golds, bronzes and even greens. Most of them have a metallic finish, some of them have golden glitters, to me they are perfect for a hot summer look, if summer finally decides to arrive in Italy as well!

Ho visto questa palette di bareMinerals in un video di Clio Makeup e mi ha colpito subito.
I colori sono stupendi, metallizzati, alcuni glitterati, sui toni dell'oro, del bronzo e del verde, mi sembrano perfetti per un look estivo, sempre che il caldo si degni di arrivare!


The eight colors in the palette are in order:
VIP, CONNOSEUR, CARTE BLANCHE, RITZY, KUDOS, BRAGGING RIGHTS, ELITIST, ESTRAVAGANCE.
They are well pigmented and I really like em all.

Gli otto colori presenti nella palette sono in ordine:
VIP, CONNOSEUR, CARTE BLANCHE, RITZY, KUDOS, BRAGGING RIGHTS, ELITIST, ESTRAVAGANCE.
Sono molto pigmentati e mi piacciono davvero tutti!


The palette comes with an eyeshadow primer wich I still haven't tried out (I'm a Primer Potion addicted).
bareMinerals products have always great quality, I've started using them not so long ago but till now I'm really satisfied. 
Here in Italy you can find them at Sephora or on Qvc.

Il kit contiene anche un primer occhi che devo ancora provare (sono troppo affezionata al Primer Potion).
I prodotti della bareMinerals sono sempre di ottima qualità, ho iniziato da poco ad usarli, ma fino ad ora mi sono sempre trovata bene. 
In Italia sono reperibili da Sephora e su Qvc.

Nessun commento:

Posta un commento


 photo copyright.jpg
blogger template by envye