Pages

Cioccoshow 2013

So finally winter has come and that's why I decided to share with you the pics I took at the Cioccoshow ninth edition that took place in Bologna, 13th-17th November.
There were so many stands, even if last year all the controversies about it made us think that we would have miss it this year.
I couldn't miss all this deliciousness, but I preferred to take photos instead of devouring everything (I'm a greedy monster). I "only" got some macaroons, which I'm addicted to, and some strawberry drowned in melted choccolate, but since it was fruit I felt like I was being on diet :P
If you haven't eaten your breakfast yet, feel free to get some inspiration by this pictures!

Visto il freddo che imperversa ho pensato di condividere con voi le foto che ho fatto durante la nona edizione del Cioccoshow che si è tenuta a Bologna dal 13 al 17 novembre.
Gli stand erano davvero tanti, nonostante le polemiche dell'anno scorso che ci avevano fatto temere la mancata riproposizione di questo evento super goloso e super atteso da tutta Bologna e dintorni.
Io ovviamente non potevo perdermi tutta questa bontà, ma sapendo di rischiare un'indigestione cosmica ho preferito fotografare la maggiorparte delle leccornie esposte piuttosto che divorarle. Mi sono concessa dei macarons, a cui davvero non so resistere, e delle fragole inondate da cioccolato fuso, ma visto che di base era frutta mi è sembrato di stare quasi a dieta :P 
Se non avete fatto ancora colazione questo è il momento di lasciarsi ispirare!

Nessun commento:

Posta un commento


 photo copyright.jpg
blogger template by envye